یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

همزمان با ایام تابستان؛

کلاس «روانخوانی فارسی با خانم کتابدار» در اسفراین برگزار می‌شود

کلاس تابستانی/ شهرستان اسفراین

با فرارسیدن ایام اوقات فراغت فصل تابستان، به همت کتابدار کتابخانه مرکزی ابوالعباس اسفراینی شهرستان اسفراین کلاس «روانخوانی فارسی با خانم کتابدار» ویژه دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان استان خراسان شمالی، مرضیه مهدوی، کتابدار کتابخانه مرکزی ابوالعباس اسفراینی در شهرستان اسفراین در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاس روانخوانی فارسی کرده است.

مرضیه مهدوی کتابدار کتابخانه مرکزی اسفراین اظهار داشت: کلاس روانخوانی فارسی در راستای ترویج فرهنگ خواندن و ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود؛ چراکه خواندن و فهمیدن زمینه اصلی رشد و تقویت بینش و نگرش را فراهم می کند.

مهدوی افزود: بسیاری از مشکلات دانش آموزان نشأت گرفته از عدم درک صحیح مطلب است و یکی از دلایل عدم درک مطلب، عدم توانایی در درست خواندن است. با تشکیل این کلاس سعی داریم بچه هایی که به هر دلیلی توانایی درست و روان خواندن را ندارند با روش های اصولی  کمک کنیم تا طرز صحیح روانخوانی را بیاموزند و با درست و روان خواندن کتاب، صمیمیتشان با این یار مهربان بیشتر شود.

مهدوی افزود: منابع استفاده شده در این کلاس کتاب های درمان اختلالات خواندن نوشته مصطفی تبریزی، مجموعه داستان نشانه ها نوشته محمدرضا رشیدی و صفورا بدیعی و ماجراهای خواندنی نوشته طیبه قادری است.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این کلاس می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ با کتابخانه مرکزی ابوالعباس اسفراینی به شماره ۰۵۸۳۷۲۳۶۷۷۵ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 13 =